23 Aralık 2010 Perşembe

Modern Tıp

Şunu bir izleyin hele: http://www.trettin-tv.de/abione.mpg (daha sonra değineceğim)

İlaçlar işe yaramaz öyle değil doğa dedikleri için bu adamlara şarlatan diyor modern tıp. Hemen başında söyleyeyim ben doktorları ölüm mangaları gibi görüyorum. En son ne zaman doktora gittim hatırlamıyorum. Tv'de söyledikleri veya orada burada yazdıkları gibi sağlıklı yaşam olayını da yapmıyorum. Ee, hani hepimiz öleceksek neden kıçınızdan sıkıyonuz a.q.? Sürekli bir korku ortamı? Sigaraya ve kolesterole takmışlar buna inandırmaya çalışıyorlar. Neden? Çünkü o hastalıkları o yöntemlerle iyileştiremedikleri için seni suçlayacaklar. Ama çok güzel oldu o sigara içeni tedavi etmem diyen doktorun hali, nah işareti bile yapmıştım duyunca. Mına kodumun eliti. Bana sorsan kolesterol de hikaye. Babaannem yumurta yaptığı zaman yumurtanın üstünü kaplıyor tereyağı. Tahlillere göre seni beni gömer. Neden? Bi sik yok kadında çünkü doğada yaşıyor tip. Bunlar da hala geçirecekler bir şeyleri, sikimi geçirirsin betonların arasında!

Nene çıktı geçen 115 yaşında. Zayıf, bir de tereyağı yiyor, kırmızı et yiyor. Ee, mına koyim? Ölümcül hastalıklar aşırı stres ve bunu kanıksamaktan oluyor. Doktorlar da biliyor bunu, söylüyorlar da. Nefes alamıyor, tip bad tripte. Hissetmemek için soluğunu kesiyor, en sonunda kasıla kasıla bi yer patlıyor en zayıf halka neresiyse. Zaten uygar insan da haz mekanizması da sakat, orgazm yok. Seks bile stres sebebi ne bekliyorsunuz? Biri çıkıp da bu stres neymiş, nasıl hastalığa sebep olurmuş açıklayınca da bu kodaman otoriteler şarlatan diyorlar ona. Niye? Çünkü herif aynı zamanda diyor ki stresi kaldırmak lazım, ilaçla uyuşturmakla, cerrahi olarak bir dokuyu kesmekle iyileşmez. Vay diyorlar bu bizim ekmeğimizle oynuyor. mına koduklarım...

O videodaki şey aslında başlangıçta cansız bir şeydi, organik bir materyal atık falan. Öglenaya dönüşüyor sonra öglena larvasına yani. Çünkü canlılar cansızdan direkt oluşabiliyorlar bion miktarı yani enerji kabarcığı fazlaysa ama hala inatla tüm canlıları tek ataya dayandıran ekol kabul görüyor tıpta ve biyolojide. Görseler de inanmıyor tipler. Olmaz diyorlar bizim teorilerimize uymuyor. Ee, doğa uymuyor mına koyim senin saçma teorine uzayda falan yaşamın nedenini arıyorsun sonra da... Dünyada bulamıyor herif meteorda arıyor yaşamın nedenini resmen gerzek yani. En son gene bu şarlatanlar haklı çıktı, herkes şaşırdı falan. NASA açıklama yapmış bir de, ben güldüm biliyordum zaten. Başka türlü olmaması gereken bir canlı bulmuşlar arsenik varmış fosfor yerine fosfor yokmuş çünkü orada. Nasıl oluyor diyorlar bütün canlılar aynı şekilde oluyor ya bunlara göre. NASA da başka dünyalarda yaşam böyle de olabilirmiş diye açıklama yapıyor. Beyninizi sikim sizin dedim bi de NASA çıkmış uzaydaki yaşamdan bahsediyor hala...

Adamlar gösteriyor başka videolar da var orda. Ottan falan canlı oluşuyor doğrudan. Bunlara sorsan olamaz, olmaması lazım. Ee, oluyo mına koyim. Hastalıklar da hep belli vücudundaki normal hücre değişiyor zararlı oluyor olay o. Bunlar başka canlı arıyorlar dışardan gelmiş. Bulamayınca da dayıyorlar ilacı, kimyasalı. Tabi o öldürdüğü şeyin faydalısı da var bu sefer bağışıklık iptal ilaca bağımlısın. Evet, ölüm mangaları işte...

Neyse ki kullanmıyorum. Sadece anti-depresan kullanıyorum o da bu salaklığa dayanamadığım için. Ölürsem de ölürüm a.q Ölümcül bir şeye yakalanırsam alternatif tıbba başvururum zaten, bunlar mahveder daha da çünkü.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder