14 Mart 2011 Pazartesi

Leyla ile Mecnun

Tipler filmini çekmiş Leyla ile Mecnun'un. Aha bu da bir parçası: http://www.youtube.com/watch?v=wrxyvyivfri

Çöl ortasında yaptıkları muhabbete bak. Demiyor ki su bulalım, yarra yiyeceğiz burada diye de önümden geçtin diyor. Öbürü de lafı söyledikten sonra fake atıyor nereye gidiyorsa çölde öyle hızlı adım? Acaip derin laf soktum gideyim tribinde. Nereye gidiyorsun yarrağım der döver herif normalde öyle bi durumda. Çöl ortasında evire çevire dövse kimse de alamaz elinden adamın. Gömer kuma bir de... Herife bak abazan muhabbeti yapıyor burada bana. İşimiz gücümüz var, bi soluklanırken iki rekat namaz kılalım dedik laf söyledik bi de üste çıkıyor pezevenk diye. Aşkını siktiğimin pezevengi seni!

Koca çölde önümden geçiyor mal mıdır nedir. Namaz kılarken herifin götünü görüyoruz istemeden, durduk yere. Git bir iş bul çalış mına koyim. Ne geziyorsun çölde, artistlik yapıyorsun bir de? Benim sevgim çok yüce falan diye bir de benim ibadeti eleştiriyor eşşolusu... Pezevenk işte biz de biliyoruz aşk meşk yapmayı da fatura birikti mına koyim. Deveyi de sikmek için taşımıyoruz heralde lavuk. Diyor kendini namaza vermemişsin, ben sevgime verdim kendimi. E, tabi fatura kol gibi birikti evde çocuklar halıları kemiriyor açlıktan. Yavşak avare avare dolanıyor bi de laf atıyor götünün bokuyla. Mal mıdır nedir, nerden çıktın mına koyim. Aklımı zehirliyor çoluğu çocuğu bırak bul bi hatun sik fikrini sokuyor durduk yere tam da iş bulmuş çalışmaya başlamıştık zorla. Bir de çölde yani deveyi siktirecek bana en sonunda...

Hayır, aşkını çok seviyormuşmuş... Çölde demezler mi sevdiğinin yanında niye değilsin yazık kız ne hallerde kimbilir? Tembellikten, kaytarmaktan çöle vurdu benim deli kendini diye. Hem bekletmezler çatır çatır yerler Leyla'yı. Leyla akıllı kız zaten tanırım. Baktı bu lavuğun serserilikte ancak aklı. Babasının sözünü dinledi napsın kızcağaz? Aklını çelmiş piç kızın. Öyle aşk meşk diye babasının mallarının peşinde hep. İstemem yan cebime koy hesabı, olmaz demez. Bana gelse bi güzel döver gönderirim, git la burdan diye. Saf duygularıyla oynadı güzel Leyla'nın. Biz niye sikemedik Leyla'yı, neden yanaşamadık Leyla'ya diye düşünüyoruz. Vay piç vay. Vay mına koyim...

Tipe bak bir de öyle ağlamaklı surat. Erkek ol erkek! Ne lan o sulugöz? Öyle mazlum ayağına yatıyor çakaal. Çakal ki ne çakal! Bi sikse Leyla'yı hemen diyecek sen verdin. Halbuki neymiş aşkından çöle düşmüşmüş... Siktir yalancı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder